Οχήματα αυτο-οδήγηση έχουν τη δυνατότητα να μειώσουν το 90% των περίπου 1,3 εκατομμυρίων θανάτων από τροχαία ατυχήματα κάθε χρόνο, και υπόσχονται πολλά περισσότερα οφέλη (όπως λιγότερη κυκλοφοριακή συμφόρηση και μεγαλύτερη ευκολία).
Ωστόσο, η μετάβαση σε αυτο-οδήγηση οχημάτων αντιπροσωπεύει μια ριζοσπαστική αλλαγή, τη βιομηχανία, η οποία είναι δυνητικά πιο ενοχλητικό από τη μετάβαση από τα άλογα και buggies για τα αυτοκίνητα. Μακριά από το να είναι ένα add-on τεχνολογίας, αυτο-οδήγηση οχημάτων θα συνδυαστεί με άλλα φαινόμενα (στον κοινόχρηστο οικονομία, την άνοδο των δημάρχων ως φορείς χάραξης πολιτικής, κλπ) για να αναμορφώσει δημόσιες και ιδιωτικές μεταφορές.
Το έργο έχει δημιουργήσει ένα χάρτη πορείας για τρία διαφορετικά σενάρια αυτο-οδήγηση του οχήματος (διμοιρία φορτηγό αυτοκινητόδρομο, on-demand αυτόματο πιλότο, robo-ταξί), καθώς και τα σημαντικότερα εμπόδια για τα σενάρια αυτά. 2015 επικεντρώθηκε στην κατανόηση της μελλοντικής δομής των πελατών και τις ανάγκες των καταναλωτών και των φορέων χάραξης πολιτικής, τόσο στις αναδυόμενες όσο και στις ανεπτυγμένες οικονομίες, καθώς και μοντελοποίηση και ανάλυση 3 μεγάλες σενάρια για την αυτονομία στις πόλεις.
Στόχοι
Ως λογική συνέπεια, η επόμενη φάση θα ξεκινήσει μια πόλη σε ένα σχέδιο μεταφοράς πολλών ετών για να βοηθήσει ενσωματώσει αυτόνομη τεχνολογία και συμβουλεύει την πόλη σε ένα πιλοτικό για αυτόνομα οχήματα στους δρόμους της πόλης με τους καταναλωτές. Ο στόχος είναι να καταλύουν την παγκόσμια δυναμική της ανάπτυξη των αυτο-οδήγηση οχημάτων και τη μόχλευση της ασφάλειας, περιβαλλοντικά και οικονομικά οφέλη ενός μετασχηματισμού πρωτοποριακή τεχνολογία και το επιχειρηματικό μοντέλο.
Η πόλη πρέπει να επιλέγεται υποβολή ένα όραμα για την αυτονομία και τη δυνατότητα δέσμευσης να εκτελέσει ένα πιλοτικό στο έδαφος.
Η πόλη πρέπει να επιλέγεται υποβολή ένα όραμα για την αυτονομία και τη δυνατότητα δέσμευσης να εκτελέσει ένα πιλοτικό στο έδαφος.
Βασικοί στόχοι του έργου είναι:
- Κατανοήσουν τις βασικές προκλήσεις, δυναμική μεταφορά, διαδικασία σχεδιασμού, η συμμετοχή των πολιτών, την κατηγοριοποίηση των πελατών, κλπ στην επιλεγμένη πόλη?
- Καταλάβετε ποιο μοντέλο λειτουργίας της αυτο-οδήγηση οχημάτων θα είναι πιο κατάλληλο για την επιλεγμένη πόλη, τόσο από το σχεδιασμό (πόλη / εθνικής αρχής) και την προοπτική των πολιτών?
- Αναπτύξτε ένα σχέδιο μεταφοράς πολλών ετών ενσωματώνει ένα πιλοτικό έργο για την αυτο-οδήγηση οχημάτων για μια επιλεγμένη πόλη?
- Μόχλευσης βασικές εκμαθήσεις από την πιλοτική από την τεχνολογική και το επιχειρηματικό μοντέλο άποψη, πληροφορίες για τους καταναλωτές, τις επιχειρηματικές ευκαιρίες και να τις μοιραστεί με την πόλη και τους βιομηχανικούς φορείς?
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου