xxx

sync

bb

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ


Ένας σύζυγος λίγο πριν πεθάνει ρωτάει τη γυναίκα του:
«Τώρα που πεθαίνω θέλω να μάθω. Με έχεις απατήσει ποτέ;»
- Αντρούλη μου, μόνο τρεις φορές αλλά πάντα για το καλό σου!
- Για το καλό μου; Δηλαδή;
- Ε,να. Θυμάσαι τότε που ήθελες να πιάσεις δουλειά στην τράπεζα και δεν σε ήθελε ο προϊστάμενος; Ε, δεν σε πήραν τελικά;
- Γυναικούλα μου, έκανες αυτό το πράγμα για μένα; Και η δεύτερη;
- Ε,να. Θυμάσαι τότε που δε σου έδιναν προαγωγή; Ε, δεν την πήρες τελικά;
- Γυναικούλα μου, είμαι κατασυγκινημένος! Και η τρίτη πότε ήταν;
- Ε,να. Θυμάσαι τότε που κατέβαινες για δήμαρχος και σου έλειπαν 2.000 ψήφοι; Εεε,δε βγήκες τελικά;!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

sta xionia

http://www.youtube.com/watch?v=vx7ndLalULI

Blog Archive

pal

arta



arta



Διαβάστε περισσότερα: http://johnpatrablog.blogspot.com/2009/12/blog-embed-search-box.html#ixzz0ikUpUTVI Under Creative Commons License: Attribution

About Us

share

xioni




Αρχειοθήκη ιστολογίου

foto kivos